Programma 2021

Koningsdag april 2021 @Home Edition 2

Een gezellig programma vol activiteiten voor iedereen! Vanaf 9.30 kan je mee kijken, maar vooral ook meedoen met bijvoorbeeld Heel Zeewolde Bakt, De Wijkspelen, een Pubquiz, de Loterij van Scouting Jan Wandelaar of hun strandspelen. Ook Lions Club Zeewolde en Rotaryclub Zeewolde hebben de handen weer in een geslagen en organiseren een pubquiz.
In de avond is er een fantastisch programma met de bekendmaking van de winnaars van Heel Zeewolde Bakt, Amy’s Danschallenge en de wijkspelen.

DJ Luca trapt de avond af met een Kinderdisco, gevolgd door De Leeuw 1,5 meter Bingo. Muzikaal wordt de avond ingeluid door Amplifier, waarbij niemand minder dan Tommie Christaan zal optreden. Amplifier zal deze verrassende editie van Koningsdag Zeewolde ook weer afsluiten.

Dit alles wordt mede mogelijk gemaakt door onder andere de Oranjevereniging, De Leeuw Snacks, Winkelhaven Zeewolde, Scouting Jan Wandelaar, Lions Club Zeewolde & Rotaryclub Zeewolde, The Lux Zeewolde, Gemeente Zeewolde en Lokale Omroep Zeewolde

Volg de berichten op deze site, op onze Facebookpagina @Oranjevereniging Zeewolde, via Twitter @OranjeZeewolde, Instagram Oranjezeewolde, Lokale Omroep Zeewolde, Zeewolde Actueel en Blik op Zeewolde.

Zeewolde kleurt Oranje, Jij toch ook?