Programma 2019

Koningsdag Zeewolde!
Op zaterdag 27 april is er vanaf 7 uur ’s ochtends tot 17 uur ’s middags van alles te beleven op het Evenemententerrein. Op het Flevoplein staat de bekende Rommelmarkt van Scouting Jan Wandelaar.

Koningsfeest zaterdag 27 April in The Lux
Dit jaar zal het Koningsfeest weer in The Lux gehouden worden. Welke band er optreedt dat houden we nog even geheim. Dresscode voor deze avond is….Oranje. Trek je leukste outfit aan en zorg voor minimaal 1 tintje Oranje erin. Heb jij het origineelste Oranje outfit aan?

Oranjemarkt terug van weggeweest
Na even weggeweest te zijn zal er dit jaar weer een Oranjemarkt gehouden worden in het centrum van Zeewolde.

Goede doelen markt
Het bestuur van de Oranjevereniging vindt het steunen van lokale goede doelen erg belangrijk en daarom stelt de Oranjevereniging ook dit jaar weer een aantal kramen beschikbaar om hun organisatie te promoten tijdens Koningsdag. Doelen die interesse hebben mogen hun motivatie sturen naar secretaris@oranjevereniging-zeewolde.nl. Uit alle inzendingen zullen wij een keuze maken.

Dansoptredens
Gedurende de dag worden er een aantal dansoptredens verzorgt door de dansgroepen van UDX, De Zeesterren en Amy’s Dance Studio op het podium van het evenemententerrein.

Nieuwsgierig geworden:
Volg de berichten in deze krant, op onze Facebookpagina @Oranjevereniging Zeewolde of via twitter @OranjeZeewolde

Zeewolde kleurt Oranje, Jij toch ook?